Käyttöehdot Kysymyksiä Nordicshobr.net käyttöehdoista?

Tietoa Meistä

Nordicshobr (”me”, ”meidät” tai ”meidän”) on Englantiin rekisteröity yritys Shopall24 Ltd.


ALV NO: 388141084

Ostosopimuksen tekeminen

Heti kun saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse, ostosopimus on tehty. Ennen kuin saat tilausvahvistuksen, voimme peruuttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, esimerkiksi myytyjen tavaroiden vuoksi. Jos meidän on peruutettava tilauksesi, ilmoitamme siitä tietysti sähköpostitse tai puhelimitse.

Muista aina tarkistaa tilausvahvistus

Tarkista, että kaikki tilausvahvistuksesi tiedot ovat oikein ja että ne vastaavat tilaustasi. Jos huomaat virheitä tilauksessasi, soita tai kirjoita asiakaspalveluun mahdollisimman pian.

Maksu

Sivustollamme voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksukorteilla: Visa, MasterCard ja Eurocard.

Tilauksesi yhteydessä kirjataan tilauksesi arvoa vastaava summa. Summa vähennetään tililtäsi, kun tilauksesi on pakattu ja valmis noudettavaksi varastostamme. Et voi koskaan nostaa suurempaa summaa kuin olet hyväksynyt ostohetkellä.

Hinnat ja maksut: Kaikki hinnat sisältävät Saksan arvonlisäveron ja muut Saksan verot. Hinnat ovat päivittäisiä hintoja.

Kuluttajat voivat joutua maksamaan paikallisen arvonlisäveron ostaessaan tavaroita Saksasta. Sinun vastuullasi kuluttajana on ilmoittaa ostokset, mikäli paikalliset viranomaiset sitä edellyttävät.

Jos tuontiongelmia ilmenee tai jos sinulta veloitetaan lisäveroja ja -maksuja tuodusta tuotteesta, tämä ei koske Nordicshobr verkkokauppaa millään tavalla.

Turvallisuus ja Kuitti

Turvallisuus

Korttitietojesi suojaamiseksi sinut siirretään erilliselle maksusivulle verkkosivuston maksamisen jälkeen. Maksuratkaisun tarjoaa maksupalveluntarjoajamme Anyday, joka on sertifioitu käsittelemään maksutietojasi varmistaen, että kaikki tiedot on salattu ja lähetetty SSL -yhteyden kautta Anydaylle. Tämä tarkoittaa, että vain Anyday voi lukea maksutietosi.

Tilauksesi noutaminen

Nordicshobr.fi ei toimita tavaroitasi, joten voit valita:

a) Nouda tilauksesi meiltä varastoltamme

b) Järjestä kuljetuspalvelu hakemaan tuotteet ja toimittamaan ne sinulle

Meillä ei ole mitään tekemistä kuljetuksen tai sen maksun suhteen.

Lain mukaan sinun on maksettava ja tilattava tavaroiden kuljetus Nordicshobr kaupasta riippumatta.

Jos haluat tietoa kuljetuksesta tai mistä tahansa muusta kuljetukseen liittyvästä, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön, jonka kanssa olet tehnyt sopimuksen.

Tavaran vastuu ja riski siirtyvät sinulle heti, kun tilauksesi on noudettu meiltä. Siitä lähtien emme ole enää vastuussa tuotteista ja niiden mahdollisista vahingoista tai tuhoutumisesta kuljetuksen aikana.

Tilaaminen jälleenmyyntiin

Et voi tilata tavaroita jälleenmyyntiin, ja kaikkien tekemiesi ostosten on oltava henkilökohtaiseen käyttöön tai kulutukseen.

Juomat ilman pullopanttia (pantti)

Juomia joissa ei ole panttimaksua saa käyttää ainoastaan yksityisessä käytössä ja hyväksyt, ettet käytä näitä juomia Saksassa.

Vienti-ilmoitus

Kun ostat tuotteita verkkosivustoltamme, hyväksyt nämä käyttöehdot ja seuraavan vienti -ilmoituksen:

"Vakuutan, että minulla on pysyvä asuinpaikka Skandinavian maassa ja että toimitat tavarat 24 tunnin kuluessa Skandinavian maahan. Sitoudun olemaan juomatta juomia ilman panttimaksua Saksassa. Hyväksyn myös, että ostettuja tavaroita saa käyttää vain yksityisessä käytössä."

Valitukset

Kaikki on huolellisesti valittu ja lajiteltu, jotta saat parhaat mahdolliset tuotteet. Jos saat tuotteen, joka ei täytä standardeja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian ja 3 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta tai noutamisesta. Voit valita haluatko rahat takaisin tietylle tuotteelle vai siirretäänkö summa Nordicshobr-tilillesi. Nordicshobr –kaupalla on oikeus vaatia tuotteen palauttamista.

Edellä mainittu koskee tietysti myös, jos tilauksesi on muuten puutteellinen.

Kuluttajaostolakia sovelletaan ostettaessa, ja sinulla on 3 vuoden oikeus vaatia tuotteen olevan viallinen, jos se ei ole tuote kotitalouksien kulutukseen. Valintamme mukaan tuoteoikeuteen sisältyy mahdollisuus saada tavarat korjattavaksi, vaihdetuksi, saada alennus tai palauttaa rahat oikeutetun tuotteen kohdalla. Se ei ole oikeutettu valitus, jos tuotteen vika on syntynyt kulumisen, iän, väärinkäytön tai muun tuotteen vaurioitumisen vuoksi. Sinun on tehtävä valitus viallisesta tuotteesta pian sen jälkeen, kun olet havainnut vian.

Palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteen, se on tehtävä 14 päivän kuluessa siitä, kun tavarat on noudettu meiltä.

Voit käyttää palautusoikeuttasi vain, jos tavarat ovat olennaisilta osin muuttumattomia, joten et voi palauttaa vahingoittuneita tavaroita.

Huomaa, että ruoalla, juomilla ja muilla vastaavilla tavaroilla ei ole oikeutta palauttaa jotka kuuluvat kotitalouteen.

Jos haluat palauttaa tuotteita, sinun on ilmoitettava siitä meille selkeästi sähköpostitse ja yksiselitteisesti ennen peruutus/palautusajan päättymistä ja tavarat on palautettava varastoon.


Asiakkaana olet vastuussa palautuskustannuksista.

Palautusten seuraukset

Seuraukset jos päätät palauttaa tuotteen, palautamme maksun ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Maksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin tilauksen yhteydessä, ellet ole nimenomaisesti hyväksynyt tai pyytänyt muuta. Palautuksesta ei veloiteta ylimääräisiä maksuja.

Voit palauttaa tavarat meille postitse tai rahtina omalla kustannuksellasi ja olet vastuussa tuotteesta/tuotteista lähetyksen aikana.

Tavarat on palautettava meille suoraan varastolle (katso yllä oleva osoite) ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olet ilmoittanut käyttäneesi palautusoikeutta. Huomaa, että emme hyväksy tuotteita, jotka ovat ylittäneet viimeisen käyttöpäivämäärän tai parasta ennen -päivämäärän.

Suosittelemme, että tallennat kaikki asiakirjat tavaroiden palautusta koskien.

Olet vastuussa tuotteiden arvon laskusta, jos tämä johtuu tuotteiden käsittelystäsi, mikä ei ollut tarpeen tavaroiden laadun, toiminnan, luonteen ja ominaisuuksien määrittämiseksi. Sinulla on oikeus tutkia tuotteet samalla tavalla kuin fyysisessä kaupassa, joten et voi käyttää niitä. Jos olet käyttänyt tuotetta emme voi myydä sitä uudelleen tai sitä ei voi myydä täydellä hinnalla uudelleen, vähennämme sen summan, jonka palautamme sinulle.

Sovellettava laki

Kaikki tekemämme ostokset ja muut tapahtumat ovat Saksan lainsäädännön ja kuluttajansuojasääntöjen mukaisia. Kansainvälistä myyntilakia (CISG) tai muuta yhteistä eurooppalaista lainsäädäntöä ei sovelleta.

Kaikki osapuolten välillä syntyvät riidat, joita ei ratkaista neuvotteluilla, saatetaan ensimmäisen oikeusasteen tuomioistuimen käsiteltäväksi Saksan tuomioistuimessa. Muutoksenhaku on tehtävä Saksan lain yleisten sääntöjen mukaisesti.

Jos asiakas toimii kauppayhtiönä, julkisoikeudellisena oikeushenkilönä tai julkisoikeudellisena säätiönä, jonka sääntömääräinen kotipaikka on Saksan alueella, myyjän kotipaikka on ainoa lainkäyttöpaikka kaikissa asiaan liittyvissä riita-asioissa. tämän sopimuksen kanssa. Jos asiakkaan kotipaikka on Saksan alueen ulkopuolella, myyjän toimipaikka on ainoa toimipaikka kaikissa tähän sopimukseen liittyvissä riita-asioissa, jos sopimus tai sopimuksen mukaiset vaatimukset voidaan johtua asiakkaan ammatti- tai kaupalliseen liiketoimintaan. Myyjällä on kuitenkin edellä mainitussa tapauksessa oikeus hakea muutosta asiakkaan kotipaikasta tuomioistuimeen.

Valitukset

Jos haluat valittaa Nordicshobr -verkkokaupasta, voit käyttää EU:n komission verkko -valitusportaalia. Se on erityisen tärkeää EU-maassa asuville kuluttajille. Valitukset lähetetään täällä: https://ec.europa.eu/consumers/odrhttp://ec.europa.eu/odr

Verkkoportaaliin lähetät valituksen, sekä annat heille meidän sähköpostiosoitteen.

Tämä foorumi toimii yhteyspisteenä tuomioistuimen ulkopuolisissa riita-asioissa, jotka johtuvat kuluttajan kanssa tehdyistä verkko-osto- tai palvelusopimuksista.

Myyjä ei ole velvollinen tai ei ole halukas osallistumaan riidanratkaisumenettelyyn kuluttajan välimieslautakunnassa.

Toivomme kuitenkin, että yrität hoitaa asian ja kaikki haasteet suoraan kanssamme. Se on nopeampaa sinulle ja olemme aina valmiita auttamaan puhelimitse ja ilman muuta haluamme auttaa :)

Asiakaspalvelu

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta.

Alkoholi

Alkoholin tilaaminen Suomeen on sallittua Internetin kautta toisesta EU -maasta.

Suomen vero on maksettava, muuten tulli voi pidättää alkoholin.

Jos ostaja tilaa alkoholinkuljetuksen Suomeen, esimerkiksi kuljetusyrityksen, sovelletaan seuraavaa:

Ostaja maksaa alkoholista Suomen veron. Ennen kuin tavarat kuljetetaan toisesta EU -maasta, ostajan on ilmoitettava tavarat Verohallinnolle ja annettava vakuus alkoholijuomaveron maksamisesta, katso esite Tästä

Huomaa, että Suomen verot, kun ne tilataan Internetistä, maksetaan alkoholin määrästä riippumatta.

Kun ostat alkoholia verkkosivustolta, vahvistat olevasi yli 20 -vuotias. Et saa ostaa alkoholia verkkosivustolta, jos et ole yli 20-vuotias.

Hinnoittelu ja Vastuuvapauslauseke

Kaikki tuotteet ovat käytettävissä saatavuuden mukaan. Teemme parhaamme ilmoittaaksemme sinulle mahdollisimman pian, jos tilaamasi tavarat eivät ole saatavilla tai jos lähetys saattaa viivästyä. Kaikki hinnat voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Käytämme ajoittain tarjoushintoja kannustimina tai rajoitetun ajan mahdollisuuksina kampanja -ajanjakson aikana tehdyille ostoille. Näiden tapahtumien aikaherkän ja myynninedistämisluonteen vuoksi emme voi tarjota hintasuojaa tai takautuvia alennuksia tai hyvityksiä aiemmista ostoksista hinnan alennuksen tai tarjoustarjouksen yhteydessä.

Muutokset

Nordicshobr pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja ilman erillistä ilmoitusta.

Tuotteiden korvaukset (tilapäisesti) saatavilla oleville tuotteille.

Tilauksen yhteydessä tarkistamme, onko varastossa riittävästi tuotteita tai olisiko niitä matkalla meille. Näinä epätavallisina aikoina, kun koronavirus vaikuttaa meihin, havaitsemme, että monet valmistajat tarjoavat meille pienemmän määrän/valikoiman tuotteita, jotta voimme taata riittävät määrät kaikille asiakkaille. Näinä aikoina voi siis tapahtua, että esimerkiksi tilaamaasi olut tai suklaavaihtoehtoa ei voida toimittaa. Tässä tapauksessa yritämme kuitenkin toimittaa toisen version tuotteesta, joka täyttää samat vaatimukset. Lisäksi jos tuotetta ei välttämättä ole saatavilla, kun tilauksesi oli pakkauksessa. Tämä voi johtua siitä, että jokin toimittajistamme ei toimittanut tuotetta, tai tuote on vaurioitunut pakkauksen aikana tai huomaamme pakkauksen aikana, että tuote ei täytä korkeita laatuvaatimuksiamme.

Tietenkin teemme kaikkemme löytääksemme parhaan korvaavan tuotteen.

Kun vaihdamme tuotteen toiseen sopivaan, pyrimme aina antamaan paremman arvon ja laadun korvaavalle tuotteelle, maksat "vain" alkuperäisestä tuotteesta (esim. Voimme korvata 100 g:n karkkipussin 200 g:n pussilla ja maksat vain tavallisesta 100 g:sta). Tietenkin, jos emme pysty toimittamaan tuotettasi tai sopivaa korvaavaa tuotetta, tätä tuotetta ei laskuteta.

Nordicshobr Käyttöehdot

Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin ostoksiin www.nordicshobr.net (”Verkkosivustoltamme”) ja se säätelee kaikkia asioita sinun ja meidän välillä. Sopimusta sovelletaan englanninkielisestä versiosta. (Halutessasi sen pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostilla)

Kun teet ostoksen verkkosivustoltamme, hyväksyt nämä käyttöehdot. Kehotamme sinua lukemaan käyttöehdot huolellisesti ja ymmärtämään kaikki yksityiskohdat, koska ne koskevat sinua kuluttajana.